Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Bližší informace naleznete v zásadach ochrany osobních údajů.
Zde najdete naše odpovědi na Vaše nejčastější dotazy, které od Vás dostáváme. Pokud zde nenajdete to co hledáte, neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám na případné dotazy tykající se našeho e-Shopu odpovíme.
1) Je nutná registrace při nákupu?
NE. Pro nakupování v našem internetovém obchodě není registrace vyžadována. Nakoupit můžete bez nutnosti se u nás registrovat. Stačí u objednávky vyplnit pouze údaje potřebné k tomu, abychom Vám zásilku mohli doručit.
Registrovat se u nás ovšem můžete a plně tak využít všech výhod a funkcí, jež e-shop nabízí. Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům a návštěvníkům k tomu, abychom mohli ješte více zvýšit kvalitu poskytovaných služeb. Výhody registrace: * ušetříte si opětovné vypisování kontaktní adresy
* získáte přehled o stavu svých objednávek
* máte možnost si prohlížet všechny Vaše uskutečněné objednávky
* můžete si aktualizovat svůj login, heslo, dodací adresy, atd.
* můžete se zůčastnit soutěží a dalších akcí eshopu
2) Kde si můžu prohlednout historii svých objednávek a změnit si své přístupové údaje?
Veškeré tyto informace naleznete ve vašem profilu
3) Mám možnost platit kreditní kartou za své objednávky?
Na možnosti platit Kreditními kartami pracujeme
4) Jak dlouho trvá odesláni mé objednávky?
Pokud je Vámi objednané zboží skladem (toto vidíte u každého produktu), Vaše zásilka bude odeslána do 24h. Objednávky uskutečněné do 13:00 jsou expedovány ještě týž den. U objednávky s platbou převodem bude zásilka odeslána následující pracovní den po obdrženi platby. V případě, že zboží skladem není, je zásilka odeslána nejpozději do 3 kalendářních dnů, v závislosti na dodávce od subdodavatele.
5) Jak zjistím zda jste mi již odeslali objednané zboží?
Ihned po odesláni zásilky Vám bude zaslán email s informaci, že Vaše zásilka byla odeslána
6) Jak použít Dárkovou poukázku?
Každá poukázka má svůj nezaměnitelný kód, který odpovídá příslušné finanční hodnotě. Při zadávání objednávky opíšete tento kód do určené kolonky a částka Vám bude automaticky odečtena z celkové sumy na objednávce. Detailní postup jak pomoci poukázky zaplatit je uveden na zadní straně poukázky, kterou obdržíte.
7) Jak jsou chráněna má soukromá data před zneužitím?
Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Přístup do databáze má výhradně majitel.
8) Zapomněl jsem své přístupové údaje, co mám dělat?
Nezoufejte, v tomto případě stačí kliknout na link Zapomenuté heslo, vyplnit email který je s vašim účtem svázán a na něj následně ověřovací token (řada čísel a písmen). Skopírujte tento token do příslušného pole a zadejte vaše přihlašovací jméno. Následně si budete moci zvolit heslo nové. V případě dotazů nás prosím kontaktujte.
9) Neobdržel jsem zásilku, i když je označena jako "Odeslána" a obdržel jsem i potvrzovací email o jejím odesláni.
V tomto výjimečném případě nás kontaktujte, obdržíte podací číslo zásilky, podle kterého na Vaší poště zjistíte kde Vaše zásilka je.